Strona główna Trening Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch

1167
0
PODZIEL SIĘ

Piękny zadbany wygląd świadczy nie tylko o naszej dobrej kondycji fizycznej ale również silnym charakterze. Bez względu na to ile masz lat i jak wyglądasz, każdy dobierając odpowiedni trening może poprawić swoją figurę. Jeśli jesteś osobą aktywną, która często uprawia sport np. bieganie, pływanie możesz pozwolić sobie na dłuższe i bardziej wysiłkowe ćwiczenia. Bardzo ważne jest dokładne wykonywanie ćwiczeń i tylko wtedy możemy przejść na wyższy poziom kiedy w 100% opanujemy trening dla początkujących. Tylko regularne, precyzyjne wykonywanie pełnych ruchów gwarantuje uzyskanie zadowalających efektów. A oto kilka przykładów skutecznych ćwiczeń na mięśnie brzucha:  nożyce- ćwiczenie wykonujemy leżąc na plecach z rękami ułożonymi swobodnie obok ciała. Polega ono na wymachiwaniu nogami podniesionymi na 10-15cm nad ziemią. Najbardziej znanym sposobem na idealny brzuch jest robienie brzuszków. To ćwiczenie polegają na podnoszeniu tułowia od leżenia do siadu prostego, bądź nawet dalej do skłonu w przód. Można je robić mając lekko ugięte kolana, bądź wyprostowane nogi, czego jestem zwolennikiem. Dla utrudnienia możemy nawet robić brzuszki z większego wychylenia niż poziom, jednak musimy mieć wtedy specjalne do tego urządzenie bądź osobę, która przytrzyma nam nogi.